magazinul meu pe Crafty.ro

Prieteni

Votati-ma

vineri, 6 ianuarie 2012

Romania are potential

Am o framantare de ceva timp. Vad destul de des emisiuni despre pasari si mamifere, despre cum se imperecheaza, cum se hranesc, cum isi cresc puisorii din diverse tari: Mare Britanie, SUA s.a. Intrebarea mea este Romania nu prezinta deloc interes?

De cati ani este Discovery in Romania? de 10 ani sau mai bine? Cum de Delta Dunarii este o valoare inestimabila si nu am vazut nici o emisiune despre pasarile ce se adapostesc aici? unde migreaza pasarile din Delta? Cate specii protejate sunt? In Romania nu poate nimeni sa faca astfel de emisiuni?
De exemplu pe TVR2 este o emisiune cu pescuitul pastravului. Moderatorul emisiunii alcatuieste o harta a pescuitului de pastravi in Romania.
Vreau sa vad si eu o emisiune pe oricare din canalele romanesti despre un subiect din Romania.
Am vazut deasemenea o emisiune a unui biolog care urmarea pasarile din Irlanda. Erau pasari pe care le gaseam si in Romania, deci puteau fi urmarite si pe teritoriul tarii noastre.
Haideti sa valorificam Tara Asta A Noastra si prin emisiuni educative.

2 comentarii:

  1. Ne intrebam toti, asa cum va intrebati si dvs. De ce s-ar promova frumusetile din tara noastra? Valorile morale s-au schimbat radical. Se promoveaza ridicolul, snobismul, prostia si ~~frumusetile`` decazute. De accea avem audienta mica pe canalele educative, fiidca sunt prea putini oameni cu astfel de preocupari. Adevarat este ca trebuie promovata Romania si cred ca ar fi o tara bogata daca s-ar promova turismul, dar nu cu sigla de milioane ci faptic.

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumos spus. Mi-e mi-ar placea sa fie interzise filmele stupide dupa Prima TV dupa stiri, sunt oribile. Dar datorita lor tinerii se comporta execrabil. Crad ca acesta este primul pas.

    RăspundețiȘtergere